25
Nis

Dynamics 365 Sales ve Viva Sales ile satışa daha fazla zaman ayırın

Dynamics 365 Sales ve Viva Sales ile satışa daha fazla zaman ayırın. Satıcının rolü gelişiyor. Alıcılar, yolculukları boyunca dijital ve kişiselleştirilmiş deneyimlerin bir karışımını bekler. Bunu başarmak için satıcıların verimli ve etkili olması, kiminle etkileşim kuracağına öncelik vermesi, nasıl ve ne zaman bağlantı kuracağını belirlemesi ve müşterilerinin güvenilir danışmanları olmak için daha fazla zaman harcaması gerekir. Satıcılar, çok fazla veri ve bilgiyi anlamlandırmaya çalışmaktan bunalmış olamaz; bunun yerine, her müşteri etkileşiminde değer sağlayarak kendileri için çalışacak verilere ihtiyaç duyarlar.

sales satış

Microsoft Dynamics 365 Sales ile satıcılar, en iyi bahislerine öncelik vererek, yerleşik Microsoft Teams sayesinde satış ekipleriyle anında iş birliği yaparak, olası müşterilerle ne zaman etkileşim kurmaları gerektiğini bilerek ve satışları bitirdikten sonra nasıl gittiğini görerek satışlarını artırabilir. Arama. Satıcılara zaman ve zeka hediye edilir, böylece daha fazla anlaşmayı eskisinden daha hızlı tamamlayabilirler.

Yıllardır müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sistemleri, satış yöneticilerinin geliri tahmin edebilmesi ve satıcı performansını değerlendirebilmesi için satıcılardan veri girmelerini istedi. Dynamics 365 Sales ve Microsoft Viva Sales ile, ister Dynamics 365 Sales’ten ister Microsoft 365 üretkenlik araçlarından satış yapın, veri yakalamayı basitleştirmek ve anlık etkileşimler önermek için AI kullanarak uygulamaları sizin için çalıştırdık. Bugünden itibaren, satıcılara yardımcı olmak için yapay zekanın gücünü kullanan Dynamics 365 Sales ve Viva Sales için yeni özellikler sunmaya başlayacağız:

  1. Daha fazla anlaşmayı daha hızlı gerçekleştirmek için işinize öncelik verin.
  2. Viva Sales ile üretken kalın ve iş akışında işbirliği yapın.

Önümüzdeki haftalarda ve aylarda satıcıları nelerin beklediğine daha yakından bakalım.

Daha fazla anlaşmayı daha hızlı gerçekleştirmek için işinize öncelik verin

Dynamics 365 Sales’teki satış hızlandırıcı, önceliklendirilmiş bir iş listesi oluşturarak ve satış sürecini hızlandırmak için otomatikleştirilmiş etkinlik önerilerini ortaya çıkararak satıcıların amacına uygun satış yapmasına yardımcı olur. Sekanslar, satış organizasyonlarının bu süreçleri otomatikleştirmesine, bunları kendi benzersiz satış yaklaşımlarına ve en iyi uygulamalarına göre uyarlamasına olanak tanır. Diziler, Dynamics 365 uygulamalarında paylaşılan ortak müşteri yolculuğu düzenleme motorumuz tarafından desteklenir. Bir kayda birden çok sıra ile hesap merkezli satışı desteklemek, eyleme geçirilebilir yapay zeka destekli önerilerle etkinliği artırmak ve sıra içgörülerini kullanarak performansı analiz etmek için sıra yeteneklerini geliştiriyoruz.

Müşterilerle geçirilen zaman değerlidir, bu nedenle her satış etkileşimi önemlidir. Konuşma zekası, hiçbir takibin kaçırılmadığından emin olmak için diyaloğu yazıya dökerek ve duyguları, soruları ve eylemleri algılamak için yapay zekayı kullanarak satıcıların satış görüşmelerinden en iyi şekilde yararlanmalarına yardımcı olur. Bu sürümde, satıcıların müşterilerle etkileşim kurması için ek bir kanal olarak metin mesajını etkinleştirdik ve telefon aramalarından hassas kişisel olarak tanımlanabilir bilgiler (PII) verilerini çıkarmak ve satış görüşmelerine rehberlik etmek için anında öneriler sağlamak için ek yapay zeka özellikleri ekledik.

grafik kullanıcı arabirimi, uygulama

Satıcılar rutin olarak birçok anlaşmayı aynı anda yönetiyor. Satış anlaşmaları ilerledikçe ve satıcılar müşterileri hakkında daha fazla şey öğrendikçe, bu verileri düzenli olarak ayarlamaları ve gözden geçirmeleri ve aynı zamanda performanslarını izlemeleri gerekir. Satıcılar, yeni kuruluş şeması özelliğiyle bir hesap için çeşitli paydaşları kolayca koruyabilir, kilit karar vericilerin faaliyetlerini tanımlayıp analiz edebilir ve yeni fırsat yönetimi deneyimiyle performanslarının zirvesinde kalmalarını ve boru hatlarını güncellemelerini sağlayabilir. Yeni fırsat deneyimi, satıcıların normalde yapması gereken birçok işlemi ortadan kaldırır ve her şeyi tek bir çalışma alanında düzene sokar.

grafik kullanıcı arabirimi, uygulama
Dynamics 365 Sales'te fırsatları yönetmek için yeni ardışık düzen görünümü

Üretken kalın ve iş akışında işbirliği yapın

Tüm satıcılar tüm zamanlarını bir CRM sisteminde geçirmez. Birçoğu zamanlarının çoğunu e-posta göndererek, arayarak ve iş arkadaşları ve müşterilerle işbirliği yaparak üretkenlik araçlarıyla geçiriyor. Ekim 2022’de Microsoft Viva Satışlarını başlattık . Satış görevlilerini, doğrudan iş akışında—milyonların zaten her gün kullandığı üretkenlik ve işbirliği araçlarında—Microsoft 365 ve Teams—yapay zeka odaklı içgörüler ve veri otomasyonu ile güçlendiriyoruz.

Satış bir takım sporudur. ​Satış ekibi üyelerinin doğru araçlarla birbirleriyle etkili bir şekilde işbirliği yapmalarını sağlamak, başarılarının anahtarıdır. İşbirliği alanları, Teams’de satıcı iş birliğini artırmak için doğru kullanıcıları, bağlamsal içgörüleri ve üretkenlik uygulamalarını bir araya getirir. İşbirliği alanları, dahili ve harici işbirliğini merkez sahneye taşır. Satıcılar, bir işbirliği alanı oluşturmak için satış şablonlarını kullanabilir. Satış şablonları, önceden tanımlanmış kanallar, önceden sabitlenmiş uygulamalar ve CRM verilerine entegre erişim ile yapılandırılmış ekip/kanal oluşturmayı hızlandırır.

Satış ekipleri için “vakit nakittir” atasözü her zamankinden daha alakalı. Satıcılar, müşteri e-postalarına yanıt vermek için gereken zaman ve çaba ile diğer sorumluluklarını dengelemeyi zor bulan meşgul kişilerdir. Ağrı noktaları şunları içerir: ​

  • Bir CRM sisteminden veri çekmek, karmaşık gezinme ve menüler nedeniyle zaman alıcıdır.
  • Müşteri fırsatlarını ve geçmişini takip etmek zordur ve çok sayıda hesabı yöneten satıcılar için artar.
  • Çok sayıda e-postaya yanıt vermek bunaltıcı olabilir ve satıcının önemli ayrıntıları gözden kaçırmasına neden olabilir.

Viva Sales’te Copilot’un yardımıyla , e-posta veya toplantı ve CRM verilerinin bağlamının yanı sıra, artık çeşitli senaryolar için önerilen e-posta içeriği oluşturacağız (bir sorguyu yanıtlamak, bir teklif oluşturmak veya eylem öğelerini özetlemek gibi) toplantılardan. Viva Sales, satıcıların Microsoft Azure OpenAI Hizmetinin gücünü kullanarak hızla yanıtlar oluşturmasına yardımcı olmak için Microsoft 365 verilerini ve CRM verilerini bir araya getirir.

grafik kullanıcı arabirimi, metin, uygulama, e-posta

Kuruluşlar, iş başarıları için kritik olduğunu düşünerek CRM sistemlerinin özelleştirilmesinden gurur duymaktadır. Bu özelleştirilmiş deneyimler, satıcıların kendi CRM sistemlerinde etkili bir şekilde müşteri verilerini toplamasına ve yakalamasına olanak tanır. Ekim ayında, satıcıların herhangi bir CRM sistemine otomatik olarak veri çekmek için Microsoft 365 ve Teams’i kullanmasına olanak tanıyan, manuel veri girişini ortadan kaldıran ve satışa odaklanmak için daha fazla zaman sağlayan Viva Sales’i kullanıma sunduk.

Şubat ayında, CRM yöneticilerinin hesaplar, ilgili kişiler ve fırsatlar için Viva Sales’teki CRM formlarını, alanlarını ve davranışlarını özelleştirme özelliğini kullanıma sunduk. Bu sürümle birlikte, CRM sisteminde tanımlanan sorguları kullanarak kullanıma hazır ek varlıkları ve özel varlıkları yapılandırma yeteneği ekleyeceğiz. CRM yöneticileri, ilgili özel ve kullanıma hazır varlıkları Viva Satış formlarına ekleyebilecek veya kaldırabilecek ve CRM tanımlı sorguları kullanarak listelerin filtreleme ve sıralama davranışını kontrol edebilecek. Satıcılar, Viva Sales’teki Outlook yan bölmesinde özel ve kullanıma hazır varlıkları görebilecek, özel varlıkları Teams’deki iş arkadaşlarıyla paylaşabilecek, Teams mesajlaşma uzantısında özel varlıkları arayabilecek ve Outlook e-posta ve toplantı etkinliklerine bağlanabilecek. özel veya kullanıma hazır varlıklara.

Dynamics 365 Sales ve Viva Sales için 2023 sürüm dalgası 1 hakkında daha fazla bilgi edinin

Bunlar, 2023 sürüm 1 dalgasında satıcılar için kullanıma sunduğumuz yeni özelliklerden yalnızca birkaçıdır. Dynamics 365 Sales ve Viva Sales’teki bu yeni özellikler hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki bağlantılara tıklayın.

Bizi LinkedIn‘den takip edebilirsiniz