23
Nis

Hem CRM hem de ERP’de dünyanın ilk yapay zeka yardımcı pilotuyla tanışın

Bugün, ” CRM ” satış, hizmet ve pazarlamadan tedarik zincirine kadar iş fonksiyonları genelinde etkileşimli, yapay zeka destekli yardım sağlayan Microsoft Dynamics 365 Copilot’u duyurduk . Dynamics 365 Copilot ile, hem CRM hem de ERP uygulamalarına yerleşik olarak dünyanın ilk yapay zeka yardımcı pilotunu sunuyoruz.

Copilot, yeni nesil yapay zeka yeteneklerinin ve doğal dil işlemenin gücünü Dynamics 365’e getiriyor ve iş profesyonelleriyle birlikte çalışarak onların daha hızlı fikir ve içerik oluşturmalarına, zaman alan görevleri tamamlamalarına ve sadece neyin gerekli olduğunu açıklayarak içgörüler ve bir sonraki en iyi eylemleri almalarına yardımcı oluyor .

Copilot özellikleri, Dynamics 365 uygulamaları ve Microsoft Viva Sales genelinde önizleme aşamasındadır. Aşağıdaki özelliklerle ilgili demoları görüntüleyin ve önizlemelere nasıl erişeceğinizi öğrenin.

Microsoft Dynamics 365 Sales ve Viva Sales’te Yardımcı Pilot

Birçok satış ekibi, satıcı deneyimlerini ölçeklendirmek için mücadele ediyor. AI, herhangi bir satış organizasyonunun daha üretken ve etkili olmasına yardımcı olarak satış sürecini otomatikleştirmelerini ve müşterileri daha derinlemesine tanımalarını sağlayabilir.

Dynamics 365 Sales’e dahil olan ve Salesforce dahil diğer CRM sistemleri için ayrıca satın alınabilen Microsoft Viva Sales , bir satıcının eylemlerini ve kararlarını yapay zeka destekli içgörüler ve eylemlerle artırmak için Microsoft Outlook ve Teams ile tümleştirerek satıcıların çalışma biçiminde devrim yaratıyor . Yeni Copilot özellikleri, satıcıların zamandan tasarruf etmelerine, üretkenliği artırmalarına, iş yüklerini hafifletmelerine ve en önemli şeylere odaklanmalarına yardımcı olur: müşterilerle bağlantı kurmak ve anlaşmaları tamamlamak.

Yapay zeka tarafından oluşturulan e-postalarla müşterilerle daha etkili iletişim kurun

Geçen ay, Viva Sales’in artık fiyatlandırma, promosyonlar ve son tarihler gibi özellikle alıcıyla ilgili verilerle birlikte bir sorguya yanıt veya bir teklif talebi gibi müşteri e-postalarına dayalı içerik önerileri oluşturduğunu duyurduk . Satıcı, ihtiyaçlarına uygun seçeneği seçer ve satıcının incelemesi, beğenisine göre düzenlemesi ve göndermesi için bir yanıt oluşturulur. Yanıt, Microsoft Bulut ve CRM sistemindeki (Microsoft Dynamics 365 veya Salesforce®) insan merkezli verilere ve içgörülere erişim sağlayan Microsoft Graph’ın birleştirilmiş verileriyle zenginleştirilmiştir.

Bugün bir güncelleme duyuruyoruz; e-posta yanıtları artık genel kullanıma sunulacak ve 15 Mart’ta özelleştirilebilir e-postalar oluşturmak için geliştirmeler ekleyeceğiz. Örneğin, bir satıcı, satıcının Outlook takvimindeki müsaitlik durumuna bağlı olarak önerilen bir toplantı tarihi ve saati ile birlikte bir müşteriyle bir toplantı saati öneren bir e-posta oluşturabilir.

Buna ek olarak, yeni bir geri bildirim mekanizması, satıcıların AI tarafından oluşturulan içeriği olumlu veya olumsuz olarak derecelendirmesine olanak tanır, bu da gelecekteki yanıtları iyileştirmeye ve iyileştirmeye yardımcı olur. Satıcılar, daha önce önerilen taslak ve yeni bağlam üzerine kurulu güncellenmiş bir yanıt oluşturan yeni bir bilgi istemi sağlayarak oluşturulan sonuçları da hassaslaştırabilir.

Satıcılar, özelleştirilebilir içeriği otomatik olarak önererek, e-posta oluşturmak ve iş arkadaşlarından ve veritabanlarından satış verilerini aramak için daha az zaman harcayabilir.

Yapay zeka tarafından oluşturulan toplantı özetleriyle müşterileri anında takip edin

Satıcılar genellikle potansiyel müşteriler ve müşterilerle her gün saatlerce telefon görüşmesi yapar ve takip için eylem öğelerini özetlemek için neredeyse bir o kadar zaman harcar. Buna yardımcı olmak için konuşma zekası, toplantı sırasında tartışılan önemli konuların, sorunların ve endişelerin otomatik özetlerini sağlar.

Artık Viva Sales’te genel önizleme için kullanılabilen yeni Copilot özelliği, CRM ve toplantı verilerine dayalı olarak eylem öğeleri ve takip tarihleri ​​içeren bir çağrının özetini akıllı bir şekilde hazırlamak için Azure OpenAI Hizmeti tarafından desteklenen doğal dil özelliklerini kullanır. Teams’de çok katılımcılı ve dahili aramalar dahil olmak üzere çeşitli toplantı türleri için özetler oluşturulabilir ve satıcıların düzenli kalmasına ve kritik, içerik ağırlıklı satış toplantılarının zirvesinde kalmasına yardımcı olur.

Bu yerleştirme, yerleştirmeyi görüntülemek için yerleştirmenin sitesinden tanımlama bilgilerinin kabul edilmesini gerektirir. Tanımlama bilgilerini kabul etmek ve katıştırılmış içeriği görüntülemek için bağlantıyı etkinleştirin.

Bu site analizler, kişiselleştirilmiş içerik ve reklamlar için tanımlama bilgilerini kullanır. Bu siteye göz atmaya devam ederek, bu kullanımı kabul etmiş olursunuz.

Bizi LinkedIn‘den takip edebilirsiniz