Business Central ile yeni pazarlara girin
Business Central ile yeni pazarlara girin; Nucleus Research, Business Central’ın verimliliği artırdığını, operasyonel maliyetleri azalttığını ve iş çevikliğini iyileştirdiğini buldu.
Nucleus, Microsoft Dynamics 365 Business Central kullanıcılarının üretkenliği artırdığını, operasyonel maliyetleri azalttığını ve iş çevikliğini iyileştirdiğini buldu. Nucleus’un görüştüğü İş Merkezi müşterileri, proje yürütme verimliliğinde yüzde 12’lik bir artış, fatura başına 15 dolara kadar tasarruf, kullanıcı başına ayda 12 saate kadar tasarruf ve yeni pazarlara dört kat daha hızlı giriş gibi avantajlar bildirdi. Artan konsolidasyon ve ekonomik belirsizlikle karşı karşıya kalan şirketler daha fazla iş alanı açmaya ve daha azıyla daha fazlasını yapmaya çalıştıkça Nucleus, platformun daha fazla benimsenmesini bekliyor.
GENEL BAKIŞ
Küçük ve Orta Ölçekli İşletmelerin (KOBİ’ler) hızla değişen ekonomik koşullar karşısında daha çevik olmaları gerekiyor. KOBİ’ler ayrıca genellikle daha küçük oldukları zamanlardan kalma e-tablolar, manuel görevler ve güncelliğini yitirmiş silolanmış yazılım çözümlerinden oluşan hantal bir kombinasyona sahipler. KOBİ’leri hedef alan ERP sistemleri, ana iş süreçlerini kullanıma hazır ve tek bir platform altında birleştirmeyi amaçlamaktadır. Microsoft’un teklifi, KOBİ’lere diğer Microsoft çözümleriyle yerel olarak entegre olan kapsamlı bir ERP ile hizmet vermektedir. Müşteriler, Microsoft’u seçmelerini iş çevikliğinin artırılmasına, BT maliyetlerinin azaltılmasına ve kullanıcılar için zaman tasarrufuna bağlıyor.
MİCROSOFT
Microsoft Dynamics 365 Business Central, KOBİ’lerin ihtiyaçlarına odaklanan uçtan uca bir ERP platformudur. Yetenekler satış, servis, finans ve operasyon ekiplerini tek bir uygulama içinde birbirine bağlar. Çözüm, satıcının ürünün hem bulut SaaS sürümünü hem de şirket içi sürümünü sağlamasıyla dağıtım esnekliği sunuyor. Business Central, uluslararası vergi ve ticaret gerekliliklerini, finansal raporlama standartlarını, uyumluluk gerekliliklerini ve GDPR’yi destekleyen 91 farklı ülke yerelleştirmesinde sunulmaktadır.
AVANTAJLAR
Nucleus, son kullanıcı görüşmeleri aracılığıyla müşterilerin Microsoft Dynamics 365 Business Central‘ı dağıtarak operasyonel maliyetleri azaltabileceğini, üretkenliği artırabileceğini ve iş çevikliğini artırabileceğini buldu.
▪ Geliştirilmiş İş Çevikliği. İş Merkezinin uygulanması, pazara yanıt verme, yeni iş kollarını takip etme ve yeni süreçleri benimseme konusunda gelişmiş bir beceri sağlar. Kuruluşlar günlük operasyonlarının çoğunu Business Central altında birleştiriyor; bu, çalışanların tek bir veri görünümünü paylaşmasıyla departmanlar arasındaki görünürlüğü ve iletişimi geliştiriyor. Bir müşteri, Business Central’ın devreye alınmasının ardından Elektrikli Araç (EV) sektörüne başlangıçta beklenenden dört kat daha hızlı girdiğini bildirdi.
▪ Geliştirilmiş Verimlilik. Business Central, veri akışlarını otomatikleştirerek ve departmanlar arası süreçleri birleştirerek, birden fazla bağlayıcıyı yönetmek için harcanan zamanı azaltır ve veri girişini ortadan kaldırır. Araç kitlerindeki birleşik kullanıcı deneyimi ve kod gerektirmeden yapılandırılabilir kullanıcı arayüzü sayesinde, Business Central’a teknik bilgisi olmayan kullanıcılar da erişebilir. Ayrıca departmanlar arasındaki birleşik veri akışları, iş süreçlerinde gerçek zamanlı güncellemelere ve bildirimlere olanak tanır. Bir müşteri, kolaylaştırılmış güncelleme döngülerinden kaynaklanan kesinti süresinin azalması, teknik sorunların azalması, gerçek zamanlı bildirimler ve kullanım kolaylığı nedeniyle proje yürütme hızında yüzde 12’lik bir artış olduğunu bildirdi. Başka bir müşteri, sistemin kullanım kolaylığını öne sürerek katılım sürecinin hızlandırıldığını ve süreçlerin dijitalleştirilmesi yoluyla sipariş karşılama ortaklarıyla entegrasyonun hızlandırıldığını bildirdi. Müşteri ayrıca, teknik olmayan kullanıcı arayüzü ve departmanlar arası entegrasyonu sayesinde manuel veri girişini ve kullanıcılar için teknik zorlukları azaltan kullanıcı başına ayda 10 ila 12 saat tasarruf sağladığını bildirdi.
▪ Operasyonel Maliyetlerin Azaltılması. Müşteriler, Business Central’ı uygulayarak eski yazılımları kullanımdan kaldırabilir ve bakım maliyetlerini karşılayabilir. Bir müşteri, iki farklı eski çözümün ortadan kaldırıldığını ve Business Central’ın uygulanmasıyla ilgili maliyetlerin ortadan kalktığını bildirdi. Teknik olmayan çalışanlar için kodsuz erişilebilirliğin artması sayesinde müşteriler ek geliştiricileri işe almaktan kaçındı. Bir müşteri, çalışanların kodsuz kullanıcı arayüzüyle sistem değişikliklerini kendileri yapması nedeniyle en az bir profesyonel geliştiriciyi işe almaktan kaçındığını bildirdi. Business Central ayrıca faturalama otomasyonu yoluyla faturalama maliyetlerinin azaltılmasına da olanak tanır. Bir müşteri, faturalama için gereken işçilik ve kağıt miktarının azaltılması sayesinde fatura başına 12 ila 15 ABD Doları arasında tasarruf sağladığını bildirdi.
MÜŞTERİ DENEYİMİ
Nucleus, platformun sunduğu değeri araştırmak için birden fazla Microsoft Dynamics 365 Business Central müşterisiyle görüştü.
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KÂR AMACI OLMAYAN KURULUŞLAR
Bu şirket, sürdürülebilirlik odaklı kar amacı gütmeyen bir kuruluş olarak yenileme hizmetleri sunmaktadır. Yaklaşık 60 çalışanı bulunan kuruluş Amerika Birleşik Devletleri’nde bulunmaktadır. Business Central’dan önce şirket, CRM için Infor’u ve muhasebe için Sage’i kullanıyordu. İki sistem konektörlerle entegre edildi ve özellikle Infor tarafında oldukça özelleştirilmişti. Kuruluş, sistemin düzenli sistem kesintilerine neden olan yüksek düzeydeki özelleştirmesinden, yerel donanımla uyumsuzluktan, bağlantısız ve sezgisel olmayan kullanıcı arayüzü nedeniyle düşük üretkenlikten ve büyümeyi destekleyecek ölçeklenebilirlik eksikliğinden memnun değildi. Yeni bir sistem ararken şirket bir bulut çözümü aradı ve sezgisel bir kullanıcı arayüzüne ve finans ile diğer departmanlar arasında yerel entegrasyona öncelik verdi. Müşteri, Business Central’a ek olarak Salesforce entegrasyonuyla NetSuite dağıtımını da değerlendirdi. Kuruluş, çözümünün genişletilebilirliği ve istenen Microsoft teknoloji yığınıyla üçüncü taraf entegrasyonu gerektirmemesi nedeniyle sonuçta Microsoft’u seçti.
Müşteri, programa uygun ve bütçenin uygulandığını bildirdi. Dağıtımın ardından şirket, iş süreçlerinin ve bireysel ilerlemenin izlenmesine olanak tanıyan kurumsal görünürlüğün arttığını bildirdi. Müşteri, otomasyon, azaltılmış işçilik ve ortadan kaldırılan kağıt maliyetleri sayesinde fatura başına 12 ila 15 ABD Doları arasında tasarruf sağladığını ve fatura başına harcanan sürenin azaldığını belirtti. Kuruluştaki kullanıcılar, yerel departmanlar arası bağlantı ve sezgisel arayüz sayesinde ayda 10 ila 12 saat arasında zaman tasarrufu sağladıklarını belirtti. Şirket, kullanıcı arayüzünün kullanım kolaylığı sayesinde katılım sürecinin hızlandırıldığını bildirdi. Ek olarak müşteri, iş çevikliğinin arttığını, gelişmiş görünürlük ve departmanlar arası iletişim sayesinde yeni bir pazara girme süresinin dört kat daha hızlı olduğunu ve İş Merkezi sayesinde EV endüstrisine girilebildiğini belirtti.
SÜRÜCÜ TEKNOLOJİSİ SAĞLAYICISI
Bu kuruluş, Almanya merkezli, yaklaşık 50 çalışanı olan bir bileşen mühendisi ve üreticisidir. Dağıtımdan önce şirket, ERP’si için şirket içinde kendi geliştirdiği eski bir sistemi kullanıyordu. Şirket, dijital olmayan iş akışları ve kağıt süreçleri nedeniyle sekteye uğrayan tüm iş süreçlerinde dijitalleşmeyi arzuluyordu. Ayrıca ERP’sini buluta taşımak istiyordu. Müşteri, Microsoft’un yalnızca Microsoft ekosisteminin geri kalanıyla, özellikle de Dynamics 365 paketiyle yerel uyumluluğu sürdürmeyi arzuladığını düşünüyordu.
Kuruluş, standart kullanıma hazır dağıtımın birkaç hafta içinde gerçekleştiğini belirtti. Ayrıca Microsoft danışmanlarının uygulama sorunlarını iyileştirdiğini belirtti. Dağıtımın ardından müşteri, merkezi bildirimler ve güncellemeler ile birleştirilmiş bir arka uçtan operasyonel faydalar bildirdi. Çözümün erişilebilir kullanıcı arayüzü, teknik olmayan çalışanlara daha önce olmayan özelleştirilebilirlik ve görünürlük kazandırdı ve teknik personel alımı ihtiyacını ortadan kaldırırken ekip üretkenliğini artırdı. Müşteri, dağıtım sonrasında çalışan sayısının azalmasıyla birlikte proje yönetiminde yüzde 12’lik bir iyileşme olduğunu belirtti.
İLERİYE BAKMAK
Devam eden niceliksel sıkılaştırmayla birlikte KOBİ’ler rekabet gücünü korumak için ERP çözümlerine ihtiyaç duyuyor. Birleşmeler ve satın almalar aynı zamanda yeni süreçleri benimsemek ve yeni şirketleri bünyesine katmak için iş çevikliği gerektirir. Microsoft Dynamics 365 Business Central, operasyonel maliyetleri azaltır ve üretkenliği ve iş çevikliğini geliştirerek müşterilere belirsiz ekonomik sularda rekabet avantajı sağlar. Business Central’ın kullanıma hazır paketi ayrıca Power BI, Power Apps, Power Automate ve Dynamics 365 Sales dahil olmak üzere Microsoft Bulut genelinde birlikte çalışabilirlik sunar. KOBİ’ler işlerini tek bir teknoloji platformu altında birleştirerek ekonomik şoklara karşı dayanıklılık kazanmaya çalışırken Nucleus, Microsoft Dynamics 365 Business Central’ın daha fazla benimsenmesini bekliyor
Bizi LinkedIn‘den takip edebilirsiniz